Erick Cuvelier keert terug naar Mobistar . Na drie jaar bij France Télécom- Orange in de hoedanigheid van VP Group Design & User Experience wordt hij vanaf 1 juni eerstvolgende CIO van Mobistar . In die functie zal hij aan het hoofd staan van de IT-afdeling van het bedrijf.
Voor Erick Cuvelier betekent dat een terugkeer naar de oude stal, want van 1996 tot 2009 werkte hij al bij Mobistar .