Mobistar voorstander intensievere samenwerking met Telenet
Benoit Scheen, topman van mobiele operator Mobistar , hoopt dat de samenwerking met kabelbedrijf Telenet de volgende jaren nog verder kan worden versterkt. Dat heeft Scheen gezegd in de marge van de algemene vergadering van Mobistar .
Telenet is op dit ogenblik een virtuele operator op het netwerk van Mobistar , maar is kandidaat voor een vierde mobiele licentie, naast Proximus, Mobistar en Base. Een dergelijke stap zou volgens Scheen uiteraard een verandering op de markt brengen, maar hij is naar eigen zeggen tevreden met de huidige samenwerking, die nog tot volgend jaar loopt.
Scheen zegt ook in de toekomst een verdere samenwerking mogelijk te zien. Mobistar is volgens hem vragende partij om de netwerken nog intensiever te delen. Scheen ziet daarin onder meer een nieuw platform voor het televisieaanbod van Mobistar .